Tuesday, August 21, 2007

it's getting cold on this island ...

A možda je i zbog klime, ona počne da radi pre svih. Vredna je, ceo mesec radi za par hiljada. Mi pilići prospemo tek po neku mudru za znatno veće pare. Jednog dana, moja će firma da ima samo klime. Fujitsu, prirodno. Biće tako lepo hladno, da ni jednom klijentu neće pasti na pamet da misli o nekoj toploti, bilo kada. Mi ne prodajemo toplotu. Cool me once, cool me twice.


Ma nisam ja taj koji ruši mostove za sobom. Nekad samo dramski bacim pikavac. Kakav bi most izgoreo od toga, majqmu. Možda neki vremešni, truli drvenjak. A spaliti takav most - valjda je nadasve društveno-korisno. Pa neka izgori, šta sad. Možda se meni samo čini da je trava zelenija s druge strane.

Jedan SMS menja sve. Kao buva u fuzionom reaktoru.

I ja sam izgubio igračku. Ne onu svetleću, svirajuću kuglu što je hit među sitnom decom ovih dana. Zapravo ne znam ni kako izgleda, ni kako zvuči, ni šta je. To je ona igračku po koju se, u ratnim filmovima, vraćaju dok padaju bombe. To je ona igračka za koju znaš da ne možeš sebi oprostiti ako je ostaviš među ruševinama.

1 komentara:

cicika said...

SMS može biti opasan, čak i ako nije bio stvaran ;)