Wednesday, August 01, 2007

la lune et un peu d'âme

Jajca u frižideru nisu bila Koka-Mar.

Nije mi bilo svejedno, navikao sam da verujem Koka-Mar jajima. Ova druga su bila u nekoj plastično-stiroporastoj kutiji. Umesto provrene, kartonske.

Chicks @ the register.
Osmeh: e, jesi probao sa lešnikom? Misli na Wellness keks. Nešto se smeška. Još sam bunovan pa ne pratim. Zaključuje "tako je kad si zaljubljen". Štagod. Kažem da mi je nešto kucala dvaput. Zaljubljen sam u novčanik, za početak. Druga je insistirala da baš njoj vratim flaše. To je već bilo simpatično. I dvadeset sekundi ću da razmišljam da li bi evenutalno imalo smisla nešto s kasirkom, kao zanimanjem.

Tradicionalna crvena kućica je na odmoru.
Prvi put od kada postoji. Nije joj smetao ni Milosrdni Anđeo ni 5. oktobar. Gazdi sam već izgradio jednu kuću, postao sam i emotivno vezan.

Zlo, i vrlo vrlo naopako.
Nađem na spratu sprženu kašiku. Pošto je prvi put, pretpostavljam da je zalutao. Komani obaraju cenu nekretnina, kaže za Studio B Roškov iz Cvetković-Roškov nekretnina. Ili je bio Cvetković. A možda su i blizanci. Elem, nije baš šala. Prokleti džanki.

Dugo je 11 dana, znaš.

0 komentara: