Tuesday, December 20, 2005

Ti si sav moj bol

Utorak, pozne jesenji gospodnje MMV. Dosadan dan u sivom mesecu. Prijateljici je bio rođendan nedelju dana ranije. Nije imala vremena za velika slavlja, pa me je pozvala na par čaša rujna vina. Amje, rekoh, valja se. Krenusmo lagano standardnom rutom do omiljene kafane. Miss A je trebala da se javi u međuvremenu, dogovor je bio da se vidimo te večeri, noći. Draga prijateljica je bila standarno brbljiva, a domaće vino odviše pitko za zagrevanje. Kafana je bilo poprilično prazna. Manje zbog nesrećnog utorka, više zbog diska koji sam isto veče poklonio gazdi. Nestalne mušterije očigledno nisu bile impresionirane mojim izborom džeza iz perioda hladnog rata.

Javila se tek kod treće čaše. Čini mi se da poziv nije toliko kasnio koliko sam ja brzo ispijao čaše. "Evo mene, mogu da krenem" ... "Dobro, čekam te na stanici, vidimo se". Ili beše nekako slično. Uglavnom, as simpe as can be. Još jedno vino, ispraćam prijateljicu, odlazim na stanicu. Sasvim nepripremljen, ako izuzmemo zagrevanje vinom. Zimska sportska jakna, patike, farmerke, pljuga u ustima. Klošar. Miss A izlazi iz drugog autobusa te linije, skoro na vreme. Neobavezno simpatično obučena. Na prvi pogled kaputić, farmerke, kratka crna kosa, neformalno uredna, čarobne oči i predvian osmeh. Pozdravljamo se, nešto pričamo, ne sećam se. Dok hodamo ulicom, osećam kako me njena frekvencija potpuno paralizuje. Fuck. Razmenjujemo suvišne informacije, blah blah. Stižemo u kafanu s namerom da popijemo kavu, a zatim nastavimo u klub na živu muziku. Sedamo na prigodno izdvojeno mesto, ona uz crno pivo, ja naravno nastavljam s vinom. Priča mi o sebi, zapravo uglavnom o trenutnom tj. prvom poslu na kome je. Potpuno je oduševljena istim, srećna je što radi to što radi, i sasvim zadovoljna. Anyway, moj je fokus bio daleko od priče o njenom poslu. Sedela je opušteno, ispruženih nogu, tada već ispijajući drugo ili treće pivo. Gledao sam u nju kao opčinjen, i već poprilično pripit. Ali avaj, ni celo bure me ne bi oslobobilo straha u tom trenutku. [sledi nastavak]

5 komentara:

cicika said...

Ovaj... zaljubio si se :o)
I to je baš lepo :o)

Anonymous said...

Same problem here:(
Dude, i love her so much...
A dobra mi je drugarica.
I sta sad?

natty said...

hajde. nastavak

Holly Rabbit said...

Auf, ne mogu da završim to sada. Jedva sam je nekako izabacio iz glave. Usput imam i gadan mamurluk.

A što se tiče saveta, ja sam poslednji koji treba da ih deli. Ni jednu devojku za kojom sam odlepio nisam usepo da zadržim duže od kratko. Istina, ne mogu da ne primetim da je ta kratkoća zadržavanja delimično vezana za njihove brojne kvalitete, i moje brojne mane :o)

Dr Gonzo said...

ne daj se zeče :o)