Saturday, October 06, 2007

we got color tv

Tu je Kolačić: B-sides & rarities.

A zanimalo me. U periodu otkaza, javio sam se na više konkursa. Mislim da su me svi zvali, a sasvim sigurno oni najvažniji. I lomio sam se malo, da li da idem. Počeli da zovu kad sam se već dogovorio da ostanem. A ja hteo; ali 25% moral ili etika kažu nije ok; a 25% kafa, čokolada i Nitin Sawhney kažu - neće te firme nigde da pobegnu.

Setio se slučajno devojke koja prodaje Logiku. Prema usmenom predanju putujućeg trgovca (ženski rod?), to je igra nešto kao ne ljuti se čoveče s time što je prostija. Lično su je ona i njen premudri dečko - više puta istaknut kao idejni tvorac - smislili, i investirali kakav kapital da se ista proizvede, maloprodaja 150din. Devojka se potrduila da prezentuje stvar; kupio kolega zbog sažaljenja.

Prvi znaci & simptomi. Nisam više toliko društven. Kažu da je to posledica saznanja: ljubav je kad si s nekim u tišini, držiš ruke k sebi, a opet je prijatno. Znači, pas ili mačka rešavaju stvar. Sada je potrebno jasno razdvojiti ljubav od vođenja ljubavi. Cilj ovog potonjeg je da muškarac jako kvalitetno ejakulira nakon kraće rekreacije. To bi trebalo biti vidljivo na ženi - najbolje se manifestuje kao musava usta.

Tražim bolju aluminijumsku tastaturu u Beogradu, s normalnim rasporedom dugmića.

1 komentara:

cicika said...

/me gets the whole point ;o)

Kad nađeš tastaturu, pitaj ima li ista sa levim numpad-om, pa mi javi
:o)