Monday, May 22, 2006

Puppet Empires

Današnja majska zora je odista bila svijetla. Al cenim da to ima više veze sa klimatskim prilikama i prisustvom fotona. Pored toga što sam se ubeđivao da me cela stvar ne zanima (prvobitno sam bio za zajedničku državu; potom mi se smučilo da se sve to slušam i gledam, i jedva sam čekao da se ocjepe; na kraju mi je bilo sasvim svejedno) imao sam neku potrebu da bar malo ispratim tu situaciju. Posvetio sam 30 minuta prećenju tv programa glede glasanja, što je bilo dovoljno da mi cela stvar opet popne na qrac. Srećom, cela situacija je bila gotova već uveče, pa sam umesto montenegro komšija na qrac posadio odmornu i za sex uvek raspoloženu (novu) devojku. Nešto kasnije, zakačih Shpicu na HRT-u, sa reportažom o bečkom pederbalu. Valjda nekako prirodno ide posle sve one srpsko-crnogorske tople braće sa domaćih kanala.

Glasanje. Jedni se raduju nezavisnoj Crnoj Gori, drugi nezavisnoj Srbiji. Treći liju suze za nekom zajedničkom državom - ona ekipa koja obitava u nelinearnom svemiru, predvođeni vračom koji priča sa sovama. Mada, oni se bar drže svojih bajatih esida. Prve dve grupe su mnogo zanimljivije, čini mi se na gorem LSD-u. Ne znam samo od koga su nezavisni, mi od njih, ili oni od nas, ili uzajamno bratski. Kao da smo do sada bili zavisni međusobno, pa se sada dokurca radujemo nekoj slobodi. Dve bedne i zaostale državice, zavisne praktično od svega, osim jedna o druge. Zavisne od tuđih evra, dolara, koje će im, ako im dobro popuše, dati na (zelenaški) kredit na koku navučene birokrate raznih globalnih organizacija. Zavisni od svakog popišanog USA i/ili EU sekretarčića, koji se zdušno bore protiv lokalne korupcije da bi napravili mesta globalnoj.
Zavisni od hrvatkse vode, ruske nafte i priliva prostitutki iz istočne evrope. Zavisni od svakog krupnijeg dilera, raznih kanonskih i nekanonskih popova-đenerala i dobre volje svoje žene da im to veče da pičke za dezert.

Srećna nam nezavisnost.

2 komentara:

Anonymous said...

MAJSTOR!
Nego jel ta bila crnogorka sto je vezbala alpinizam na tvom organu polnom :D

Holly Rabbit said...

nije, na zalost.. valja naci neku za drzavljanstvo :o)