Tuesday, October 31, 2006

... spining round & round

Zemlja. Dobro je što imamo novi ustav. Činjenica da je bolji od starog aka Slobinog. EU veli da je dovoljno dobar i za njih. Pročitao sam, i nisam oduševljen. Ali, između lošeg i malo boljeg ustava, nije težak izbor. Dobro je što je javna rasprava svedena na minimum. Poslednje što želim je pola godine ustavne torture na svim medijima. Na kraju ga ne bi ni doneli, jer u javnosti partije i ne mogu da pomire stavove, uskomešalo bi se stado.

Zvezde. Upoznam jednu sasvim posebnu devojku. Skinuo bih joj zvezde s neba. Ali, kaže, njena firma se bavim samo nekretninama na zemlji. Otvaranje outer space sektora nije u planu. Odem na NASDAQ, NIKKEI .. nigde zvezde. Maler, opet radim za pogrešnu firmu. Još malo glavom u zid, kao pravi ovan. Možda neće imati toliko posla sledećeg meseca. Možda neće morati da putuje. Možda, možda ... I dalje zagledan u zvezde. Nikad se ne zna gde je latentno tržište.

Smrt. Pre neki dan je umrla komšinica (starija žena) sav mog sprata. Pre nekog vremena je umrla komšinica sa sprata iznad (takođe starija žena). Mnogo smrti za dva sprata i par meseci. Nekad je baš teško živeti u velikoj zgradi. Previše tuge na jednom mestu.

Seks. Dobio sam otvorenu ponudu za seks. Ne bi bilo toliko čudno da nije od devojke koja me je napušila ranije. Tada nije bilo seksa, ali je bilo dobre hemije. Još čudnije - devojka je ekstra građena i slatka, i dovoljno je da pokaže pupak s pirsingom i da 99% mužjaka poludi. Ne kapiram zašto mene zove posle svega i posle 3 meseca. Čudni su putevi ... zgodnih cica.


2 komentara:

Anonymous said...

Zemlja
Ovo je zemlja za nas
Ov je zemlja za sve nase ljude...

Zvezde
Kreni da lajes na zvezde pa mi javi da li si i kakav rezultat postigao

Smrt
Vreba svakog od nas samo ne znas iza kog ugla

Sex
Sta se bre pitas i mozgas! Grizi metak baby!!

Anonymous said...

Dopada mi se poezija poznatog,popularnog i slavnog pjesnika Stojan Simica Krpice(Visnjislav Visnjev Vobanolec Mikadeak),evo jedne njegove pjesme.

Ti si
moja boginja

iako ne znas
direktno
ni ko nisi
ni ko si:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
neposrerdno
ni sta nisi
ni sta si:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
direktno
ni ko sam
ni ko nisam:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
neposredno
ni sta sam
ni sta nisam:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
direktno
sta je
i sta nije
zivota:
Ti si moja boginja!

Iako ne znas
neposredno
ni sta jeste
ni sta nije
Bog:
ti si moja boginja!
Iz knjige "Igra ljudi kralja srca X"

Stojan Simic Krpica
(Visnjislav Visnjev Vobanolec Mikadeak)