Saturday, December 09, 2006

U epizodi pokusni kunić

Iako sam od ranije želeo da budem podvrgnut opsežnom posmatranju, nije se ukazala prilika. Do skoro. Jedna (oh so sexy) drugarica studira psihologiju, pa joj je u jednom trenutku zatrebao dobrovoljac za testove koje rade na faxu - praksi - ili štagod. I tako se moja želja ostvarila. Bilo je zabavno, i ako, na žalost, nisam baš dovoljno ozbiljno shvatio tu stvar (i was high) ispostavilo se da sam bio upotrebljiv kunić. Verovatno ću objaviti rezultate (biće uskoro gotovi, nadam se).

  1. VITI (Vekslerov individualni test inteligencije) - Wechsler adult intelligence test
  2. MMPI (Minesota multifazni inventar ličnosti), - Minnesota multiphasic personality inventory
  3. TNR (Test nedovršenih rečenica) - Rotter incomplete sentence blank
  4. Mahover crtez ljudske figure - Machover human figure drawing test
  5. Intervju.

1 komentara:

Anonymous said...

..mene to smiruje. u onim trenucima ochajanja, usamljenosti svojevrsne nekim sitnim nocjnim satima, uz sobu prepunu dima i neuhvatljive konture takozvanog zhivota - radim sve vrste testova. shto je zapravo chudno jer sam oduvek gajila odredjenu vrstu averzije prema psihologiji - nisam mishljenja da se ljudski um mozhe shematski prikazati. ali.. ponekad je tako jednostavnije. da mi neko kazhe ko sam. a mozhda mi je samo beskrajno dosadno uz ovu vishe nego iscrpljujucju nesanicu.. ;]