Monday, January 01, 2007

Zajeban mamurluk koji se lako podnosi

Postoji mamurluk. A postoji i zajeban mamurluk. Postoje dobre ribe. A postoje i najbolje devojke (jednina). E tako nekako, trebaće mi dva dana da se oporavim, koktel zabava je bila intenzivna. Upravo je ušla keva u sobu. Na moju opasku da me boli glava i da ne mogu ništa da radim at the moment (čitaj: do kraja dana), mudro je zaključila "to je zato što si popio". To je tako blago rečeno, uopšte ne liči na nju. Totalna dehidracija, trovanje etanolom i nikotinom, ispijenost, malaksalost, pospanost i žaba u stomaku. E kad nekako zaboravim sav rum, džin, aprikot, kampari, tripl sek, gomilu drugih likera i ko zna šta još, sve postane lepše. Bilo je i gostiju iz trećeg sveta - Indija i Peru. I previše devojaka, otrpilike na jednog muškog dođe 3. Nadam se da je neko to iskoristio. Sjajno društvo i poljubac jedine devojke koju mi je stvarno stalo da poljubim. Jovana, divna si. Znači nova godina nije mogla bolje da počne. Savršeno. Ponosno ću nositi ožiljke na jetri.

Nek' svud ljubav sja, nek' svud ljubav sja ... i ljude neka spaja ..

Izvinjavam se prijateljima koje nisam posetio sinoć. Zahvaljujem se sjajnoj domaćici komšinici (cmokić). Nadam se da nisam napravio neku glupost. Poslednjih pola sata mi je malo blurred :o)

5 komentara:

Anonymous said...

stiže nova godina a odlazi stara evo deda mraza dajte njemu para
nek ti je srećna :) nova godina :)

cicika said...

Bar smo bili podjednako blured :D

Mi legosmo u podne...

Holly Rabbit said...

natty pazi sta pises, mogu da me tuze!

Deda Mraz® is a registered trademark of the Coca Cola Company.

Anonymous said...

Deda Mraz je pedofil. I to je to.

mina bulic (mali.smor@gmail.com) said...

jao blago tebi, i ja bi da se opijam... ovde ce sad da mi zabrane i da pusim cigare po kaficima... kukulele majko...