Thursday, December 06, 2007

And they lived happily ever after.

Vista mi nešto krcka. Odnosno čuje se jedan disk, kad ne bi trebalo da se radi ništa disk-aktivno. Isključio sam indeksiranje, nije to. Neki sistemski proces jeste, moraću da mu uđem u trag. To mi je džuboks disk i nije bučan normalno.

Mislim, dakle - ako Abraham i Džordž kažu da je KosMet srpski, ko tu još ima da se pita. Pa i svi oni javni radnici. Svaki Srbin po plišanog medu: Never never gonna give you up ... Sve je to tako em strateški em srceparajuće. Voleo bih da me ubede, da i ja malo uživam u tom folkloru. Ko da mi otme iz moje duše Kosovo.

Svašta mi je na pameti: dizajn šolja, sauna, glupavi facebook, svi prijatelji i poznanici koji su kupili lapove u talasu poplave jeftinih lapova i stalno imaju nešto, bonusi, ah, bonusi da li će biti i koliko, koliko!!

zavesa se digla al' sad grickam kokice

0 komentara: